قیمت عمل بینی بدون تامپون

قیمت عمل بینی بدون تامپون

🟢 قیمت عمل بینی بدون تامپون بستگی به نوع کلینیک، ساختار بینی، مهارت جراح و … دارد. در ادامه مقاله در سایت دکتر کرامت الله ترابی باما همراه باشید. هزینه عمل بینی بدون تامپون در سال جاری از 18 تا 130 میلیون متغیر بوده و بر اساس روش جراحی و نوع بینی برای هر فرد متفاوت است. در سال‌های اخیر نوسانات نرخ عمل بینی باعث نگرانی بسیاری از مراجعینی که قصد عمل دارند شده است.

برخی از مطب‌ها نیز هزینه جراحی را به صورت آزاد محاسبه می‌کنند و افراد نمی‌توانند بخشی از هزینه‌ها را از طریق بیمه پوشش دهند. برای اطلاع از هزینه و قیمت عمل بینی بدون تامپون می‌توانید با مطب دکتر کرامت الله ترابی، بهترین جراح پلاستیک در تهران تماس بگیرید.

🔵 قیمت عمل زیبایی بینی بدون تامپون

قیمت عمل بینی بدون تامپون با جراحی با تامپون زیاد تفاوتی ندارد. در روش بدون تامپون، پس از انجام جراحی، از باندهای کوچک در داخل بینی استفاده نمی‌شود و بیشتر پزشکان از استند و اسپلینت استفاده می‌کنند و باید هزینه تعبیه این ماده سیلیکونی را بپردازند.

هزینه عمل بینی استخوانی، بینی گوشتی، عمل بینی ترمیمی و جراحی جهت رفع انحراف بینی با یکدیگر فرق دارد. در برخی از کلینیک‌ها، هزینه کل فرایند جراحی از ۱۸ تا ۱۳۰ میلیون تومان است. علاوه بر این افراد باید هزینه‌های جانبی از جمله آزمایش‌های قبل از جراحی، هزینه ویزیت، دارو، چسب بینی و هزینه عکس قبل از عمل بینی را بپردازند. برای اطلاع از لیست قیمت عمل بینی بدون تامپون با مطب دکتر کرامت الله ترابی تماس بگیرید.

قیمت عمل زیبایی بینی بدون تامپون
قیمت عمل زیبایی بینی بدون تامپون

🔵 قیمت عمل بینی بدون تامپون شامل چه مواردی است؟

قیمت عمل بینی تامپون شامل هزینه‌های مربوط به جراحی و هزینه‌های مربوط به کلینیک، آزمایشات قبل از عمل بینی است. هزینه جراحی و قیمت نهایی را پزشکان از قبل اعلام می‌کنند، اما تمام مبلغ شامل سهم جراح نیست و تنها بخشی از آن به عنوان دستمزد پزشک باقی می‌ماند. هزینه‌های جراحی بدون تامپون شامل موارد زیر است:

هزینه‌های مربوط به کلینیک

فرقی ندارد که شما چه نوع روش جراحی را انتخاب می‌کنید. در مجموع مطب‌ها هزینه جداگانه‌ای برای اتاق عمل و امکانات بیهوشی دریافت می‌کنند. بخشی از هزینه عمل صرف تجهیزات و خدماتی که در کلینیک ارائه می‌شوند، خواهد شد. این خدمات شامل تخت استراحت، لباس جراحی و مراقبت‌های درمانی است.

بیشتر بخوانید: مراقبت بعد از عمل بینی بدون تامپون

علاوه‌بر این هزینه دستیاران، پرستاران و تجهیزاتی که در حین عمل استفاده می‌شود جزو همین مبلغ است. هر کلینیک با مراکز دیگر متفاوت بوده و اگر مرکز جراحی به روزتر باشد، مبلغ آن نیز بیشتر است. برخی از جراحان تنها در یک مرکز جراحی فرایند عمل را انجام می‌دهند، اما برخی دیگر ممکن است در چند بیمارستان و مراکز درمانی دیگر این کار را انجام دهند که به انتخاب خود پزشک و فرد متقاضی انتخاب می‌شود.

آزمایش قبل از عمل بینی

زمانی که بخواهید برای عمل بینی بدون تامپون اقدام کنید، باید یک سری آزمایش‌ها و تصویربرداری را انجام دهید که همه این موارد هزینه‌های جداگانه‌ای را دربردارند. این آزمایش‌ها برای بررسی ساختار بینی، وجود شکستگی یا پولیپ در بینی است که از طریق نتایج آنها، پزشک می‌تواند تصمیم بهتری در ارتباط با فرایند جراحی داشته باشد.

این آزمایش‌ها شامل عکسبرداری، سی تی اسکن و آزمایش خون هستند و همگی هزینه‌هایی را خواهند داشت. اگر هدف از جراحی درمان نواقص بینی باشد، این بخش از هزینه‌ها را پرداخت می‌کند.

دستمزد جراح

دستمزد پزشک با توجه به نوع بینی، شرایط بیمار و نحوه جراحی متفاوت است. این مبلغ نرخ مصوب تعیین شده‌ای ندارد و از کمترین تا بیشترین میزان قیمت به آن اختصاص می‌گیرد. در برخی از موارد مبلغ جراحی کمتر یا بیشتر است. به عنوان مثال عمل‌ ترمیم بینی برای اصلاح مشکلات جراحی قبلی و با توجه به سختی عمل و ریسک آن هزینه بیشتری خواهد داشت.

🔵 عوامل مؤثر بر قیمت عمل بینی بدون تامپون

قیمت عمل بینی بدون تامپون تحت تأثیر چند عامل کلیدی است که عبارتند از:

پیچیدگی نوع جراحی

پیچیدگی عمل جراحی از جمله اصلاح ناهنجاری‌های بینی، رسیدگی به بازیابی عملکرد بینی بر قیمت این جراحی تاثیرگذار است.

عوامل مؤثر بر قیمت عمل بینی بدون تامپون
عوامل مؤثر بر قیمت عمل بینی بدون تامپون

تخصص جراح پلاستیک و ترمیمی

قیمت عمل بینی بدون تامپون با توجه به سابقه و تخصص و نتایج موفقیت‌آمیز جراحی متفاوت است. هرچقدر پزشک مهارت و تجربه بیشتری داشته باشد، قطعاً هزینه‌ بیشتری از مراجعین دریافت می‌کند.

موقعیت جغرافیایی

هزینه عمل بینی بر اساس منطقه و کشوری که در آن جراحی انجام می‌شود، می‌تواند متفاوت باشد. مناطقی که هزینه زندگی در آنها بالاتر است، قیمت عمل بینی بیشتر است.

هزینه مربوط به تسهیلات

هزینه مربوط به تسهیلات جراحی از جمله هزینه‌های بیهوشی، مراقبت پس از عمل و هزینه‌های خود اتاق عمل بر هزینه کل رینوپلاستی بینی تأثیر دارد.

🔵 آیا بیمه هزینه عمل بدون تامپون را پرداخت می‌کند؟

پوشش عمل بینی جراحی با بیمه، تحت تأثیر عوامل مختلفی از جمله هدف از عمل و نوع بیمه نامه فرد است. چنانچه از نظر پزشکی این عمل ضروری باشد، احتمال بیشتری وجود دارد که بیمه هزینه‌ها را پوشش دهد. در صورتی که جراحی بینی برای ترمیم آسیب، بد شکلی ناشی از تروما، تصادف یا جراحت باشد، بیمه بخشی از این هزینه‌ها را پوشش می‌دهد. این پرداخت هزینه شامل شکستگی، دررفتگی و تغییر شکل بینی است.

🚹 اگر بینی به دلیل ناهنجاری مادرزادی نیاز به جراحی داشته باشد، بیمه‌ها بخشی از این هزینه‌ها را پوشش می‌دهند. برای تأمین هزینه‌های جراحی بینی با پوشش بیمه معمولاً مدارک از یک متخصص پزشکی واجد شرایط مورد نیاز است و شامل سوابق پزشکی، آزمایش‌های تشخیصی و نشان دادن یک سری شواهد برای ضرورت پزشکی این عمل الزامی است. برای اطلاع از قیمت عمل بینی بدون تامپون با مطب دکتر کرامت الله ترابی به عنوان بهترین جراح زیبایی بینی در تهران تماس بگیرید.

کرامت الله ترابی | متخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی

خلاصه مطالب

قیمت عمل بینی بدون تامپون تحت تأثیر عوامل مختلفی از جمله نوع کلینیک و موقعیت جغرافیایی، تخصص جراح و پیچیدگی روش جراحی است. علاوه بر این موارد هزینه‌های جانبی از جمله هزینه اتاق عمل، هزینه بیهوشی و مراقبت‌های بعد از عمل و عکسبرداری از بینی می‌تواند در کل هزینه‌ها تأثیر داشته باشد.

در سال جدید هزینه جراحی بینی بدون تامپون و با تامپون از 18 تا 130 میلیون است و مراجعین باید قبل از هر چیز به کل هزینه‌های پرداختی توجه داشته باشند. اگر قصد انجام عمل جراحی بدون تامپون را دارید، برای اطلاع از هزینه‌های پرداختی با شماره‌های مندرج در صفحه اصلی تماس بگیرید.

برای دانلود pdf مقاله کلیک کنید.

5/5 - (3 امتیاز)

6 نظرات

  • شهرام چاوکی

    14 تیر 1403 - 1:40 ب.ظ

    مراقبت بعد از عمل بینی بدون تامپون در نتیجه عمل تاثیر دارد؟

  • هورا شمس

    14 تیر 1403 - 1:41 ب.ظ

    آیا عوارض عمل بینی بدون تامپون نسبت به عمل با تامپون عوارض بیشتری دارد؟

  • مهیا یاوری

    14 تیر 1403 - 1:44 ب.ظ

    مزایا و معایب عمل بینی بدون تامپون در مقایسه با روش جراحی با تامپون چیست؟

پیام بگذارید

دریافت نوبت